Translate (tłumacz)

wtorek, 4 marca 2014

Hello March and My Today



Już marzec! Jej. ;) Dla marzec jest jedną z najbardziej lubianych miesięcy w roku. W marcu zaczyna się kalendarzowa wiosna i mam imieninki. Dokładnie 20 marca to jedyny czas gdy mogę świętować ze znajomymi w szkole, bo zwykle w szkole częstuje się słodyczami, ale moje urodziny wypadają w sierpniu. Dokładnie 12 sierpnia. Dzięki temu jestem pod znaku lwa i nie chciałabym mieć innego znaku. Jaki znak zodiaku macie wy? Podajcie miesiąc urodzenia i znak zodiaku w komentarzach. ;) A tak w ogóle  miałam dziś dobry dzień. Czułam się bardzo dobrze. Byłam szczęśliwa i pewna siebie. Mam nadzieje, że jutro też tak będzie. Idę do szkoły na 10.45 i zastanawiam się co mam zrobić rano. Macie jakieś propozycje może jakieś ćwiczenia. Sama nie wiem.  Myślę, że zjem jutro śniadanie, bo zwykle nie mam czasu, aby cokolwiek zjeść. Nigdy nie mam czasu. Wiem, że to niezdrowe, ale nic na to nie poradzę. Więcej na piszę wam w jutrzejszym poście moje śniadanie.

 Za każdy komentarz bardzo dziękuje.!!! ;)

1 komentarz:

  1. Zazdroszcze,też chciałabym iść do szkoł tak późno :)
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*