Translate (tłumacz)

środa, 19 marca 2014

Na co zwracam uwagę, gdy poznaje nową osobę


Cześć! Dzisiejszy post jest o tym na co zwracam uwagę gdy poznaje nowe nosoby.
                 POSTAWA CIAŁA I UŚMIECH
Pierwszą rzeczą, którą widzimy u innych jest postawa ciała i wygląd zewnętrzny. Ja widzę, gdy inni są wyprostowani, pewni siebie, uśmiechnięci i do takiej osoby chcę się podejść ;)

UBIÓR
To druga część, którą widzimy u drugiej osoby. Lubię jak dziewczyna jest fajnie ubrana. Nie trzeba mieć ciuchów z z drogich sieciówek, ponieważ fajne ubrania można znaleźć w ciucholandach lub lumpeksach. Ja na przykład kiedy wypatrzę coś fajne, ale np ta rzecz jest niemodna lub ma inną wadę. Biorę nożyczki i zaczynam działać.

MAKIJAŻ
Wiadomo każda dziewczyna prędzej czy później zacznie się malować. Trzeba jednak pamiętać o umiarze. Ja preferuje delikatny makijaż. Oczywiście wy macie swoje zdanie i swój niepowtarzalny styl, ale nie fajne jest chodzenie z lusterkiem i ciągłe poprawianie makijażu. Inaczej jest z włosami ja noszę zawsze swoją szczotkę i prawie co pięć minut te włosy dotykam. Po prostu muszę. ;) hah!

CHARAKTER

  To jedna z ważnych cech. Nie lubię osób które obgadują każdego na każdym kroku. Na pewno nie chcielibyście przebywać w otoczeniu takiej osoby tak samo jak ja. Ja nie byłabym pewna czy ta osoba nie będzie mnie obgadywać z inną osobą. Musimy pamiętać, że to co sami robimy może do nas wrócić.




                         PS. zapisałam się na te zajęcia teatralne <3 :*
                             ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!! 
                                                   z góry dziękuje


 

5 komentarzy:

  1. Też zawsze na to zwracam uwagę :)
    http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również na te cechy zwracam uwagę gdy kogoś poznaję :-)
    Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś, kliknęła w linki od Sheinside na moim blogu,Czy mogę liczyć na twoją pomoc? http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    Pozdrawiam Ciepło Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej rzadko zwracam uwage na ubiór czy makijaż, bo gust każdy ma inny i przynajmniej dla mnie te rzeczy nie są istotne. Nie przykuwam tez dużej uwagi do tego, czy ktoś się uśmiecha, niektórzy po prostu mogą nie lubieć się uśmiechać i dla mnie nie ma w tym nic złego. Reszta tak samo ;)

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachowanie zewnętrzne mówi też dużo o charakterze człowieka ;)

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze zwracam wiadome , sylwetka ubiór dopiero później twarz , oczy itp ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*