Translate (tłumacz)

sobota, 15 lutego 2014

Powrót do szkoły...

Ferie tak szybko zleciały dopiero co czekałam na ich początek, a one się już kończą. Pociesza mnie fakt o zbliżającej się dużymi krokami wiośnie. Wiosna kojarzy mi się z lekkim, orzeźwiającym wiatrem, który rozwiewa moje włosy. Z zielonymi listkami, które zaczynają rosnąć na drzewach. Teraz mogę nawet wstawać wcześniej do szkoły i nie zwracając uwagi na fałszywe twarze wśród, których będę przebywać. Cieszyć się z życia i z radością jak zawsze pisać dla was posty. Jeżeli chodzi o ubrania to mam już parę zestawów, w których będę chodzić przez najbliższe parę dni. Postawiłam przede wszystkim na świeży wygląd, czyli leginsy, jasne bluzeczki, cienkie swetry. Oczywiście to tylko szkic dojdą jeszcze dżinsy, jakieś fajne buty, które są moim zdaniem odpowiednie na wiosnę. Mam takie dwa nowe cytaty, które przypomniały mi się  niedawno, czyli "don't worry, be happy " i " jeżeli boisz się spełniać marzenia ze strachu przed porażką, to tak jakby popełnić samobójstwo ze strachu przed śmiercią".
Mi one dają porządnego kopa i motywacje. A wam co o nich sadzicie?  Na dzisiaj to wszystko, do zobaczenia w następnym poście.   

Holidays so quickly flew down only just I waited for their beginning, and they are already ending. A fact is comforting me about approaching with great paces for spring. I associate the spring with the slight, refreshing wind which is blowing my hair. With green leaflets which are starting to grow on trees.Now I can even get up earlier to the school and not keeping an eye on false faces amongst which I will be staying. To be pleased with a life and with joy as ever to write posts for you. As for clothes I have as many as a few sets, in which I will walk for a few nearest days. I put above all to the fresh appearance, that is leginsy, bright tops, thin sweaters. Of course it is only a sketch a jeans will still reach, some cool shoes which are in my opinion right in spring. I have such two new quotations which tried to get my attention recently, that is "don't worry, be happy" and "if you are afraid to fulfil dreams out of fear before the defeat, it as if to commit suicide out of fear before the death".

They are giving me the neat kick and motivations. And for you as about them you are planting? For today that's all, for seeing in the next fast.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*