Translate (tłumacz)

środa, 5 lutego 2014

my inspiration

Witajcie kochani !!! pisze do was teraz ,bo zaraz wychodzę. Nie wiem dlaczego ,ale nie mam żadnego pomysłu na post jest 11:00 , a ja mam pustkę w głowie . Dopiero wieczorem właściwie w nocy mam jakąś inspiracje wenę . Już tak mam ,że wszystkie pomysły zamiast w dzień to przychodzą w nocy .Mam nadzieje ,że niedługo dostane aparat ,aby robić dla was fantastyczne zdjęcia.

Welcome darling!!! he is writing to you now, because right away I am leaving. I don't know why, but I have no idea for the fast he is 11:00, and I have an emptiness in the head. Only during the evening at night I actually have some inspiration mood. This way I already have, that all ideas instead of in the day it are coming at night. I am having high hopes, that soon dostane apparatus in order to do fantastic photographs for you.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*