Translate (tłumacz)

poniedziałek, 10 lutego 2014

caffe bella

Cześć kochani !!! Dzisiaj odwiedziłam miasto miasteczko właściwie Ciechocinek . Jestem teraz w kawiarni mojej mamy ,czyli też mojej . Jestem tutaj po raz pierwszy od otwarcia kawiarni. Nie wiem czy wy kiedykolwiek byliście w Ciechocinku, bo wiem ,że niektórzy z was mieszkają daleko od tego miasteczka, a  nawet województwa kujawsko-pomorskiego. Nie zważając na trudności mogę was zaprosić ,niektórych do Polski innych do tego miasta. Kawiarnia "Caffe Bella" zaprasza . Jeżeli macie zamiar odwiedzić może nie dziś ,nie jutro ,ale kiedy chcecie to jest na przeciwko fontanny w kształcie grzybka . Nie znam za bardzo ulicy, ale chyba Zdrojowa. No to na dzisiaj to wszystko mam nadzieje, że  wam się podobało i zapraszam do czytania moich następnych postów. 
https://www.facebook.com/pages/Caffe-Bella/272818072875939?ref=settings


Reverence darling!!! Today I actually visited the city of the small town Ciechocinek. I am now in the café of my mum, that is also my. I am here for the first time from opening the café. I don't know whether you at any time were in Ciechocinek, because I know that some of you live far from this small town, not to say the kujawsko-pomorski province. Not paying heed to problems I can invite you, some to Poland other to this city. The café is inviting "Caffe Bella". If you intend to visit perhaps not today, not tomorrow, but when you want is on against fountains in the shape of the mushroom. I don't know the street too much, but probably Spring. Yeah it for today that's all I hope that you liked it and I am inviting to read my next posts.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*