Translate (tłumacz)

wtorek, 18 lutego 2014

moje nastawienie do swiata

Wiecie u mnie już skończyły się ferie. W poniedziałek byłam pierwszy raz od dwóch tygodni. Ja jestem taką osobą, że mam takie nie wiem jak to nazwać, ale jest to coś w rodzaju zmian nastroju. Wygląda to tak, że czasami jestem bardzo pewna siebie na to wpływa między innymi ciuchy, fryzura, może nawet pogoda i, którą nogą wstałam z łóżka. Wtedy jestem wulkanem energii, rozmawiam ze wszystkimi po prostu jestem szczęśliwa. Taki dzień można powtórzyć, ale na to trzeba czasu. Następny okres to taki jaki miałam na przykład dzisiaj, czyli słaby kontakt ze znajomymi, nie za bardzo dobry nastrój. Mam też coś pozytywnego jutro idę do szkoły na 9.50, więc będę miała czas, aby się przygotować. Na pewno wyprostuje włosy ubiorę się tez fajnie i może nawet będę miała czas na małą sesyjkę . Wszystko możliwe  Buziaczki!!

You at me already know holidays ended. On Monday I was for the first time for two weeks. I am such a person, that I have so I don't know how to name it, but this something like changes of the mood is. In such a way that it sometimes looks out I am very self-confident to it influences among others garments, hairstyle, even a weather can and, with which leg I got up. Then I am a volcano of the energy, I am simply talking to everyone I am happy. It is possible to repeat such a day, but to it need the time. Next period it so I had which for example today, that is tune the weak, not too very good contact with acquaintances. I have also something positive tomorrow I am going to the school on 9.50, so I will have time to prepare. Certainly he will straighten hair I will get dressed great and perhaps even I will have theses time on small sesyjkę. Everything possible Kisses!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy komentarz bardzo dziękuje :*